onsdag 3 mars 2010

Roligare kan man ha...:(

Jaha...hur går det nu med Beach 2010???!
Fy farao vad sur jag blir, precis när man kommit igång som bäst med både skidor och gymmet :(
Isfläck ivägen när jag var på väg till träningen. Där jag var på väg att landa kom en bil och för att inte bli överkörd kastade jag mig åt ett annat håll! Hade högsta volym i ipoden och ändå ekade knaket när benet vreds runt. Stapplade till busshållplatsen där jag blev hämtad av min träningsdate. Tur att man hade hennes sällskap de 5 timmarna på akuten. Knaket blev av att muskler framför fotknölen "snärtade" över fotknölen och tillbaka...det kan tydligen knaka lika högt. Hela underbenet är svällt och det är plågsamt att bara vicka på tårna. Ser nu fram emot veckor med kryckor - Men jag är HEL!

4 kommentarer:

  1. Nej va tråkigt....krya på dig! <3

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja det är skitsurt! men jag får väl glädjas åt att jag inte blev överkört och att det inte var brutet.....alltid nåt:/

    SvaraRadera
  3. Precis, BRUTET ÄR SKIT!!
    Det var tråkigt i alla fall, isfläckar är ju förbannat onödiga och du borde kunna stämma någon för det.

    SvaraRadera
  4. Just det! lite kosing skulle sitta fint framåt vårkanten:)

    SvaraRadera