måndag 15 mars 2010

Akut åldersprognos ☺

Det är ju trevligt att höra att man ser ung ut...
Jag hade lite nojja innan jag fyllde 40.
Den utlösande faktorn var att jag fick visa leg på bolaget 5 gånger på ett år!!
Jaja skitkul de först 3 gångerna:) men till sist började jag tro att nån där uppe driver med mig....
Efter att jag fyllde strax innan jul har jag inte fått visa åldersbeviset en endaste gång så nu har jag tydligen åldrats tänkte jag.
Men så hamnade jag på akuten med foten i vädret för ett par veckor sen. Väl inne på salen väntade jag på doktorn. Det var en tjej i min egen ålder som gick förbi dörren och tittade in men gick vidare, så kom hon tillbaka och frågade vem jag var.
Jag svarade med namn och personnummer och fick svaret:
-Åh, du såg inte så gammal ut så jag trodde jag gått fel!

Nu har jag kommit på det tror jag...vad det är som gör det. Fett slätar ut rynkor! Så nu inför beach 2010 så har jag två val:
  1. Glatt låta magarna fladdra runt i sommarvinden och vara RYNKFRI!
  2. Smala till mig lite snyggt men med konsekvensen RYNKOR!
Vad ska man välja???
Bilden hämtad ur det eminenta seriemagasinet Ernie

4 kommentarer:

  1. Jag har råkat ut för något mycket taskigt i ämnet utseende, när jag var ung spelade jag tennis, hockey och innebandy så mycket som 10 timmar i veckan. Men det var inte förrän jag hade slutat med hela klabbet som en kompis till mig talade om att jag har HAFT ett sex pack!
    GRRRRRRRRR, snacka om outnyttjade resurser.

    Nuförtiden spelar det ingen roll hur mycket jag än försöker att få tillbaka dom, det ser i alla fall bara ut som en ÖL-Tunna

    SvaraRadera
  2. Jag har snokat hos dig!
    Så du vet:).
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Ja, när man var ung fattade man inte vad man hade...
    Som snyggt illustreras i bilden ovan har jag minst ett fempack;)

    SvaraRadera
  4. Ha ha du är skön du, gör vad du vill bara du inte tappar bort din humor :-) Kram Anki

    SvaraRadera