måndag 29 mars 2010

Nedräkning...

2 arbetsdagar kvar på jobbet... Skulle ha firat 15årsjubileum i maj, men nu är det nån lycklig Sundsvallsbo som gör mitt jobb! Kontorsrummet gapar tomt och jag grunnar på om det är någon av de som blir kvar som vill ärva min enda lilla misshandlade gröna växt som jag inte tänkt spara, men som den ser ut så gissar jag att jag nog får låta komposttunnan ta över ansvaret för den:/
Vemodigt blir det att sluta, det är många härliga människor jag samarbetat med genom åren som jag kommer att sakna i min nya vardag.
Men idag börjar även "Uppräkning" tills i juni när jag startar mitt nya jobb! Fick besked idag att jobbet var mitt om jag ville ha det....Jag behövde inte fundera särskilt länge, tror jag hamnat helt rätt i grannkommunen med ett nytt gäng glada kontorister:)
Där emellan tar jag mig en lång vårsemester. Kanske hinner jag ta tag i beach 2010 redan innan påsken är över!

2 kommentarer:

  1. Trist med ett hejdå, men så bra att du fått ett nytt! Njut av "ledigheten" nu.

    SvaraRadera
  2. Ja nog ska jag passa på att njuta allt:) För jag blir nog inte ledig alls under sommaren...

    SvaraRadera