onsdag 24 mars 2010

I väntan på finväder...

....så kan man alltid hitta på något bus.
När jag var liten brukade busen gå som en kedja genom familjen. Pappa startade på syrran och hon gav igen på mig och jag fortsatte på mina småbröder. En fin tradition:)

Näsblås:
Valfri oförberedd person kan utsättas för detta, lättast på en familjemedlem eftersom man sätter munnen runt "offrets" näsa och blåser. Oavsett om man är förkyld eller ej så blir upplevelsen att allt snor blåser ner i halsen!

Det är dock viktigt att personen inte är förberedd eftersom vedebörande kan kontra med att fräsa.... då slår det ofelbart tillbaka och blir dubbelt äckligt!!!

2 kommentarer:

  1. HAHA va roligt, jag skall genast prova på mina arbetskamrater imorgon =)

    SvaraRadera
  2. Haha Spännande:) Som sagt, se till att du är mer beredd än dem bara...

    SvaraRadera