tisdag 15 februari 2011

Förfall!

Gaaahhh! Jag har förfasansfullt väntat på att det ska hända.... att träningsnojjan ska släppa och jag börjar fläska loss på än den ena och än den andra gottebiten!
Redan när jag började träna hade jag oturligt nog onöjet att vurpa på gatan ute på stan och har sen dess haft inflammation i axeln. Det har inte blivit så mycket sämre fast jag tränat men det onda vill liksom inte ge sig nån gång.... Så jag har faktiskt bara tränat en gång i förra veckan, för att axeln ska få vila lite och jag med för den delen.
Men "som ett brev på posten" lika säkert som att alltings jävlighet slår till på en gång, så bestämde sig min hjärna för att börja sukta efter allt möjligt skit som jag INTE vill äta nu. Typiskt att det råkar stå tre stora kartonger med tablettaskar på mitt kontorsrum.... Typiskt att man blir bortbjuden på middag med tillhörande vin... Ja det finns en massa typiska saker här!
Det som är mest typiskt är väl att man bara behöver 4 dagars inaktivitet för att mentalt lägga om till gamla vanor igen!
Nä fy farao! Nu skiter jag i axeljävelen packar jag träningsväskan och börjar om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar