torsdag 3 februari 2011

Att svulla!

Den här veckan hände det! Jag föll tillbaka i fjolårets svullarvana....
Det började med att jag vägde in mig och konstaterade bättre resultat än väntat, men jag nådde inte riktigt fram till första delmålet.
Med andra ord, jag var helt nöjd med resultatet. Vikten går ner samtidigt som jag bygger muskler :)

...men det var i måndags det...
Igår klickade jag på spåkulan på FB och den talade om att jag skulle fixa nåt gott till kaffet åt mina kollegor. Jävla spåkula!
Ja, ja, jag var smart nog att köpa en påse Riesen, den går åt fort och jag behöver inte äta så mycket sunk. Tog väl några mer än jag tänkt men höll mig hyfsat på mattan för att senar på kvällen hitta ett paket med pecannötglass i frysen. Kört igen!
Januari som har gått sååå bra, måste man krascha det, det första man gör i februari??? NÄ! Nya tag får det bli nu. Jag har ju faktiskt egentligen inte tänkt sluta med nåt gott, bara dra ner lite på mängden. Lite extra träning så blir det nog bra.
Men min första svacka är ett faktum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar