torsdag 15 juli 2010

Lite nytt :)

Åhhhh vad jag längtar efter lite lediga dagar i solen!!! Inte ens en enda gång har jag haft möjlighet att ligga o glassa en dag i solen. Jag har istället fått nöja mig med små kvällsdopp efter jobbet..... Det är helt klart inte så dåligt det heller om det inte var för att jag upptäckte att alla mina badkläder på något underligt vis lyckats bli utslitna precis samtidigt! Inte så kul att upptäcka när man redan sitter på stranden, men det var ju tur att man hade sällskap som plikttroget täckte min rygg när jag travade ut på bryggan hahaha
Så idag blev det en liten shoppingrunda.

Jag trodde inte att jag gillade varken rött eller prickigt men den här fina outfiten kom jag hem med (självklart en underdel också som inte fick plats på bilden)

1 kommentar:

  1. Jättefiint!!!
    Ha det bra i värmen. Själv är jag tillbaka på jobbet idag.
    Kram!
    /K

    SvaraRadera