torsdag 1 juli 2010

♥♥♥

Festivalen är i stan och om jag trodde att jag hade tight schema första arbetsveckan så ....oj oj vad jag hade det bra då!!! :). Den här veckan jobbar jag även på festivalen för kulturföreningen Skådebanan där man kan måla dalahästar eller göra sin egen "knapp". Alltså börjar jag en timme tidigare på mitt ordinarie jobb för att hinna hem till nästa skift. Ikväll är dock sista festivalskiftet för oss så i morgon eftermiddag kan jag äntligen slappna av lite!
Även om dagarna inte tycks ta slut så är det kanontrevligt !
Den kärleksfulla bilden är givetvis från Thomas Di Levas konsert natten till torsdag.
Puss på er alla♥

4 kommentarer:

  1. Vad roligt! Vi har varit i Stockholm och åker vidare till Norrland så det blir ingen festval för oss. Hoppas ni har det bra ♥
    Kram k

    SvaraRadera
  2. Förstår att det varit livat i Borlänge ett par dagar :)

    Hopptorn i Kyrkviken....nej du...det finns inget hopptorn där.

    SvaraRadera
  3. Jo här har det varit livat allt!
    Ok... men det fanns ett hopptorn förr.... typ på 70-talet tror jag... hahaha

    SvaraRadera
  4. Va jag vet så besökte aldrig jag Kyrkviken som barn...börja åka dit med mina barn för några år sen bara :) Det är vackert där!

    SvaraRadera