tisdag 22 juni 2010

Små marginaler....

...mellan trött och pigg. Jag är verkligen inte van att gå upp i ottan... men jag börjar så sakteliga vänja mig med att både gå upp OCH fixa frukostmacka och matlådor! Börjar känna mig lite varmare i kläderna och blir mer självgående för varje dag. Men jag är ändå  något frustrerad över att man inte har hela jobbet på sina fem fingrar än. Men tålamod är skitjobbigt  en dygd och det är bara att skynda långsamt:)
Här kommer jag att sitta och titta ut på alla semesterfirare hela sommaren.... :)

2 kommentarer:

  1. Men om du behöver lite solbränna i ansiktet är det bara att lada hem "SOL-APPEN" till dina båda skärmar och luta sig fram för en fin brun utan sol bränna =)

    SvaraRadera
  2. haha åhh! finns det en sån?!! Ska jag genast kolla upp :)
    /Stina

    SvaraRadera