tisdag 15 juni 2010

Ett litet virrvarr...

...av tankar och förvirringen är stor.
Det är kul och spännande med nytt jobb i ny stad och nya rutiner.
Min nya promenadväg från bussen är trevlig fast himlen är grå :)
Semestern är slut och nu blir det lite rutin på dagarna igen, både lite vemodigt och skönt på samma gång....

Sen den gröna ön fick besök så har jag gett mig på en ny tränngsrutin, det blev så många långa promenader där så jag tänkte att det bara var att knata på här hemma också :)
Staplarna visar antal minuter träning de senaste 30 dagarna. (Mestadels promenader). Det går INTE fort men jag blir lite lättare för varje dag, trots att jag inte slutat njuta av livets goda :)

2 kommentarer:

  1. AJAJAJ jag ser ett visst mönster Lördagar och Söndagar.
    Och den 12e Juni rörde du dig bara i ca 25minuter =)

    Jag hoppas det inte var mätt på en hel dag!

    SvaraRadera
  2. Attans! mina sovmorgnar är avslöjade!!!!
    Tur man kan "gå ikapp" så veckoresultatet blir rätt i alla fall.....:/
    /Stina

    SvaraRadera