onsdag 23 juni 2010

Drömelvan :)

Jag vet inte om det är för att Sverige inte är med eller om det beror på den geniala idén att sätta ihop ett lag i en liten liga i drömelvan som gjort att jag sett nästan alla matcher i årets fotbollsfest. Normalt kanske jag brukar se några av Sveriges matcher och finalerna.... Förväntningarna på att mina något knala kunskaper skulle ge utdelning i ligaplaceringen var i stort sett obefintliga, men här nedan kan man nu beskåda min uppåtgående kurva sedan start. Jag har hittills hållt mig i ledning eller på andra plats i ligan bland ett gäng fotbollsnördar :)
Are you impressed? I AM IMPRESSED!!!! :)

3 kommentarer:

  1. Me too!!! Hoppas du vinner:)

    Ha en trevlig midsommar Stina!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  2. Tackar! Idag ramlade jag ner på 2a plats igen, men kvällen bjuder på minst en spännande match till ;)
    Glad midsommar önskar jag dig också!

    SvaraRadera