tisdag 27 april 2010

Kan man få känna sig lite ledig snart...?

Här hade jag fått för mig att jag skulle få känna mig lite ledig och ha SEMESTER i två och en halv månad innan nya jobbet startar. Men det verkar vara omöjligt att bara få ta det lugnt och pilla navelludd.....
Snart har jag varit hemma i en hel månad och jag tror jag haft sammanlagt tre eller fyra dagar utan något alls inplanerat.
Vissa av mina inbokade aktiviteter har givetvis varit rena nöjen, men ändå...

Fast ledigheten har också något riktigt gott med sig!!
Jag har verkligen kommit igång med träningen. Planen var att göra något aktivt ca 30 minuter om dagen, men det har blivit mer än det dubbla och jag känner mig verkligen i form...om man bortser från "kronisk" träningsvärk.

Hur har ni det i vårsolen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar