torsdag 25 februari 2010

♥Mamma♥

GRATTIS! söta lilla mamma och tack för tårtkalaset♥ 

7 kommentarer:

  1. Hejsan Stina!

    Jag ska börja jobba på Kurts husvagnar i slutet den 22 mars. Artur jobbar redan där sen 9 år.... ;)

    Praoar och praoar......jag provar min nya arbetsplats:) Kurts Husvagnar! Börjar jobba där in bit in i mars....

    http://websystem.gismo.se/system/visa.asp?HID=816&FID=787&HSID=14163


    Någonting helt nytt mot vad jag gjort i 21 år. Känner att jag behöver ett break från vården.

    Jag kan ingenting på nya jobbet :) Helt nollställd! En riktig utmaning. <3

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha...fick tydligen med text som inte skulle med. Det blev lite konstigt! Hoppas du fattar iaf :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha jadå! jag hade läst de andra frågorna du fått så jag hänger hyfsat med...Tänkte att det kanske var där när jag såg "Kabe" på skyltarna:)
    Kul med lite nytt!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Vilken fin mamma :) Ni liknar varandra!
    Kram K

    SvaraRadera
  5. Tack! det ska jag hälsa henne:)

    SvaraRadera
  6. GRATTIS MOR!
    Och jajjamänsan ni är mycket lika varandra!

    SvaraRadera
  7. Mamma hälsar och tackar!

    SvaraRadera