lördag 13 februari 2010

Lite nytt...

Nyåret startade inte alls som jag tänkt....

Man har ju hört att det är nu livet ska börja. Tjohoo tänkte jag och köpte längdskidor för presentkortet jag fick när jag fyllde år. En provtur runt sportfältet sen bestämde sig min julstinna kropp för att det var nog!
Muskelinflammation, ischiasnerven var ilsken och sen blev det GRISKALLT!

Efter att jag badat i zonsalva och stretchat och haft pilatesbollen som tevefotölj blev jag äntligen bra lagom tills vädret blev bättre.

Premiär i elljusspåret.....där finns det riktiga backar! Fy farao vad läskigt, efter att ha laddat mentalt tog jag med mig två materialare och en draghund. Man kan aldrig vara nog försiktig:)

Jag var livrädd i varenda utförslutning och underhållningsfaktorn var stor för alla i och runt spåret, men jag hade JÄTTEKUL!
Man kan tydligt se skräcken bara på själva hållningen:)

Idag blev det favorit i repris...spana in skillnaden i hållning och blick! Snart är jag nog värsta proffset hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar