tisdag 17 maj 2011

Barcelona

Trots kvastfärder och vilseturer på hemmaplan lyckades jag med konststycket att ta mig till Barcelona några dagar:) Det blev minst sagt en SPONTAN resa. För två veckor sen var jag på besök i mina barndomskvarter och tittade in på en krog sista timmen innan stängning. Där träffade jag på en tjej jag gick i gymnasiet med som tyckte att det vore skönt att resa iväg nånstans.... så vi bestämde att vi skulle höras av när vi inte lät den intagna drycken påverkade oss.
Sagt och gjort, när jag vaknade på morgonen hade jag fått mail om resa och vi fick med en tjej till:)
Barcelona var UNDERBART!!!!

2 kommentarer:

  1. ÅH GUUUUD SÅ UNDERBART!!!!!!!!!!!
    Vilken skön bild. Wow...:)
    Nu har du fått tanka energi, vad härligt.
    Kramar
    /K

    SvaraRadera
  2. Ja jag både tankade energi och brännde bort den lika fort.... men härliga dagar blev det :)

    SvaraRadera