torsdag 30 september 2010

5i-ragget....

Var ute med några vänner på galej i lördags. Skoj som bara den :) Kul ställe med blandade åldrar så en "ungdom" som jag kan känna sig hemma. Några minuter före stängning skulle vi samla ihop gänget för att äta lite sunkburgare innan hemfärd och i en av barerna blev jag stoppad av en ung utländsk kille i 20 års åldern:

- For ja folja dig hem?
- Nej.
- Vorfor inte?
- Nej det vill jag inte.
- Vorfor då?
- Jag har en hel hög med nattgäster hemma (sant men också en bra frånskyllning)
- Do kan folja till mig.
Jag kännde nu att det var dags att vara tydlig:
Näää, jag är inget 1 night stand... går du hem med mig så blir jag kvar i 23 år, sa jag
Svaret kom snabbt:
- Det gor bra, kom!


Behöver jag säga att det blev nattamat med vännerna istället.... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar